OBSCENE SOCIETY 2011

Obscene Society Fest je společným podnikem Obscene Productions a Insane Society a letos se v pardubickém Žlutém Psovi konal už šestnáctý ročník. Kapelami i návštěvníky fest připomínal menší Playfast. Nebyl jsem tam úplně od začátku, ale Evidenci to hrálo skvěle, Needful Things předvedli neskutečnou smršť srovnatelnou s Bloody Phoenix (takže vážně SMRŠŤ!) a Doom mě roznesli. Stejně jako Warcollapse a Deviated Instinct na Playfastu i Doom hráli s obrovským nasazením a rozpoutali pod pódiem peklo. Zatímco u všech kapel před tím jsem zvládal fotit z kraje pod pódiem bez větších problémů, při Doom jsem vlál v jednom velkém moshpitu s foťákem a skokany nad hlavou. Velký zážitek. Nemohl jsem se nabažit, a tak jsem po celou dobu čekání na vlak a cesty zpátky do Prahy inkasoval Zkázu do uší. Možná i díky tomu jsem nedojel třeba do Drážďan. Let - there - be - DOOM!

Dole postupně Onanizer, Evidence smrti, Lycanthrophy, Needful Things, Komatoz, NowyourefuckeD (sympatická kapela, viz jejich fórum) a samozřejmě Doom. Větší galerie a rozlišení fotek na Flickru (nejpříjemnější způsob prohlížení je pustit si prezentaci).

Onanizer @ Obscene Society Fest 2011 #3

Onanizer @ Obscene Society Fest 2011 #4

Evidence smrti @ Obscene Society Fest 2011 #6

Lycanthrophy @ Obscene Society Fest 2011 #3

Lycanthrophy @ Obscene Society Fest 2011 #7

Needfull Things @ Obscene Society Fest 2011 #11

Komatoz @ Obscene Society Fest 2011 #1

NowyourefuckeD @ Obscene Society Fest 2011 #4

NowyourefuckeD @ Obscene Society Fest 2011 #9

Doom @ Obscene Society Fest 2011 #3

Doom @ Obscene Society Fest 2011 #15

Doom @ Obscene Society Fest 2011 #2

FLICKR.