POMALU SNĚŽÍ SMRT [DOWNLOAD]



Výběr, který jsem poskládal na základě výzvy na Sludge Swamp. 5 skladeb a 56 minut mrazu, sněhových bouří a vichru zpětných vazeb, kde neruší zbytečné hraní; uzavřených dokonalým duetem jak z muzikálu, který bych rozhodně chtěl vidět. Zvuková vichřice "Cursed Realms" je společně s "Bathory Erzsebet" nejlepší skladbou, jakou jsem od Sunn O))) slyšel. Obecně je mi mnohem bližší kytarový drone právě Monarch! nebo Otesanek, od kterých mě baví vše. Když navíc Emilie přízračně zpívá čistým hlasem, přestává pro mě okolní svět existovat. "Bridges" patří do mého užšího výběru tvorby Neurosis (společně asi s deseti dalšími skladbami) a "Obscured" je NAPROSTÁ perla. Hraním výběru pořád dokola se snažím přivolat sníh. (Pro pořádek, na obrázku je Sasha Grey.)

1 Neurosis - Bridges
2 Monarch! - Rapture
3 Sunn O))) - Cursed Realms (Of The Winterdemons)
4 Otesanek - Oceans
5 Celtic Frost - Obscured